pijnbestrijding rugklachten Amsterdam

Effectieve pijnbestrijding rugklachten in Amsterdam

pijnbestrijding rugklachten

Voor de pijnbestrijding van uw rugklachten bestaan effectieve behandelmethoden. In Amsterdam verzorgt Chiropractie Ceintuurbaan deze in een modern uitgeruste praktijk. Behandelmethoden zijn reguliere chiropractische manipulaties, triggerpoint, warmte- en koudetherapie, de Thompson techniek en het aanleren van versterkende oefeningen. Voor de succesvolle Cox decompressie-techniek zetten wij bovendien de innovatieve COX 8 behandeltafel in, als een van de weinigen in Amsterdam en Nederland. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op.

Uw voorbereiding voor pijnbestrijding

Bij Chiropractie Ceintuurbaan in Amsterdam zorgt onze intake voor de gedegen inventarisering van uw klachten. Hierdoor weet u meteen waar u aan toe bent. Uw eerste consultatie bestaat uit nauwkeurig lichamelijk onderzoek en een bodyscan. Hierbij kijken wij naar uw dagelijkse activiteiten en werkzaamheden, medische achtergrond en de schade veroorzaakt door bijvoorbeeld een verkeerde lichaamshouding, ongeluk of blessure. Hierna stelt de chiropractor een diagnose en behandelplan op. De eerste behandeling voor pijnbestrijding kunt u dan meteen al ontvangen. Hoeveel opeenvolgende behandelingen er komen, is afhankelijk van uw specifieke rugklachten, levensstijl, leeftijd, algemene conditie en de duur van uw rugklachten.

De nieuwste pijnbestrijding bij rugklachten

Noemenswaardig is de effectiviteit van de Cox-decompressietechniek bij de pijnbestrijding van rugklachten. In combinatie met de speciale behandeltafel blijken de resultaten verbluffend. Deze pijnbestrijding helpt bij het herstel van de wervelkolom en bewegingen, waarbij rugklachten aanzienlijk gereduceerd of verholpen worden. Bij deze pijnbestrijding ligt de patiënt op zijn buik op de behandeltafel. Deze heeft een op en neer beweegbaar onderstel. Zo kan de chiropractor voldoende tegendruk uitoefenen op de wervelkolom. Deze flexie-distractie rekt de banden aan de achterkant van de wervelkolom en vergroot zo de beweging tussen de ruimte in het zenuwkanaal en de facetgewrichtjes, tot wel 28%. Neem voor meer informatie contact op met Chiropractie Ceintuurbaan in Amsterdam.

Meer behandelingen: pijn in onderrug, lage rugklachten behandelen & hernia behandeling