Lage rugpijn Amsterdam

Lage rugpijn in Amsterdam? Bezoek onze praktijk

lage rugpijn behandeling

Niets is zo vervelend als lage rugpijn. U merkt dat uw levenskwaliteit en productiviteit achteruitlopen door spit, artritis, artrose, spierverrekkingen, ischias, lumbago of hernia. Gelukkig merkt u ook hoe goed de juiste behandeling helpt in het terugdringen van uw lage rugpijn. Hiervoor bestaan diverse professionele behandelmethoden, die Chiropractie Ceintuurbaan in Amsterdam gericht toepast.

Wat doen wij tegen lage rugpijn?

Welke behandelmethode geschikt is voor uw lage rugpijn, is geheel afhankelijk van uw persoonlijke situatie. Zo kan de oorzaak van uw klacht afkomstig zijn van een verkeerde houding, teveel of te weinig van een bepaalde lichaamsbeweging, overgewicht, stress, een slechte slaaphouding of een natuurlijk aangeboren probleem. Voor al deze en andere oorzaken vindt Chiropractie Ceintuurbaan in Amsterdam de oplossing. Of dit nu gaat om reguliere chiropractische manipulaties, manuele correcties of advies over uw levensstijl. Vanuit onze holistische visie op welzijn en gezondheid, leveren wij specifieke adviezen over houding, sport, ergonomie en oefeningen die u op eigen gelegenheid kunt uitvoeren.

Moderne praktijk in Amsterdam

Bij Chiropractie Ceintuurbaan in Amsterdam wordt u geholpen in een modern uitgeruste praktijkruimte. Als een van de weinige praktijken in Nederland en Amsterdam bezitten wij de nieuwste doorbraak in de chiropractie, de COX 8. Deze verstelbare behandeltafel bevordert het herstel van de wervelkolom en haar bewegingen, waardoor lage rugpijn afneemt of zelfs volledig verdwijnt. De resultaten zijn ronduit verbluffend, waardoor de COX 8 nu al de nieuwe standaard is geworden op zijn gebied. De Cox-behandeling is evidence based, een techniek van duwen, trekken en pompen. Zo wordt de ruimte in de tussenwervel groter, waardoor de druk op de zenuw afneemt. Ook verbetert de circulatie en ontstaat er een natuurlijkere beweging.

Andere behandelingen: Pijnbestrijding rugklachten in AmsterdamPijn in onderrug AmsterdamLage rugklachten behandeling in Amsterdam & Hernia-behandeling in Amsterdam.